بیمه آتش سوزی اسنپ، آتشنشان جیب شما!
بیمه آتش سوزی اسنپ با پوششهای متنوع و جامع، از ساختمان و لوازم شما در برابر حوادث مختلف محافظت میکند. با سرمایهگذاری بهصرفه و پرداخت هزینهای اندک، خیالتان از جبران خسارتهای احتمالی راحت خواهد بود. چه صاحب خانه باشید و چه مستأجر، بیمه آتش سوزی با انعطافپذیری بالا، امکان انتخاب پوششهای مورد نیاز شما را فراهم میکند. با بیمه آتش سوزی، امنیت مالی خود را تضمین کنید و آسودهخاطر بمانید.
اگر تا قبل از ساعت ۲۱ روزهای کاری و قبل از ساعت ۱۹ در روزهای پنجشنبه و جمعه درخواستتان را به کامل ثبت کنید و هزینهٔ آن را پرداخت کنید، بیمهنامهٔ شما همان روز صادر میشود. درخواستهایی که بعد از این ساعتها ثبت شوند هم در ابتدای روز کاری بعدی بررسی و صادر میشوند. البته بیمههایی که نیاز به بازدید از وسیلهٔ نقلیه دارند شامل این زمانبندی نیستند و بیمهنامه بعد از هماهنگی و بازدید صادر میشود.

مزایای خرید بیمه آتش سوزی از اسنپ!
بهرهمندی از پوششهای بیمه آتش سوزی از اسنپ به همه توصیه میشود چون این مزایا را به همراه دارد:
- ایجاد امنیت مالی؛
- بهرهمندی از پوشش مالی حوادث مختلف؛
- صدور ساده بیمه در طی چند مرحله ساده و سریع؛
- فرصت مقایسه شرکتها و انتخاب گزینه بهینه و مناسب؛
- امکان بهرهمندی از تخفیفهای متنوع اسنپ برای پرداخت کمترین هزینه ممکن؛
- امکان تماس با پشتیبانی اسنپ در ۲۴ ساعت شبانهروز و تمام روزهای هفته.

انتخاب آسان شرکت بیمه
با چند کلیک، ضمن مقایسه بیمههای مختلف، مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.

پرداخت قسطی
امکان پرداخت اقساطی حق بیمه بدون ضامن، چک و سفته فراهم است.

پشتیبانی پاسخگو
تیم پشتیانی اسنپ تمامقد و تماموقت آماده کمک به کاربران است.
واردکردن اطلاعات و سوابق بیمه
برای خرید بیمه آتش سوزی از اسنپ، باید وارد بخش بیمه در این سامانه شوید و چند گام آسان را پشتسر بگذارید:
- وارد بخش بیمه آتش سوزی اسنپ شوید؛
- استان و شهر موردنظرتان را انتخاب کنید؛
- نوع ساختمان (آپارتمانی، ویلایی، مجتمع مسکونی) را تعیین کنید؛
- نوع سازه ساختمان (فلزی، بتنی، آجری و... ) را مشخص کنید؛
- سال ساخت و متراژ مکان موردنظر را وارد کنید؛

چرا بیمه آتش سوزی اسنپ را انتخاب کنیم؟
بیمه آتش سوزی راهی مناسب برای محافظت از اموال شماست. اگر براثر حوادث منجر به آتشسوزی، اموال و داراییهایتان آسیب ببینند، بیمه بخش قابلتوجهی از خسارتها را براساس سقف تعهدات خود میپردازد. در اسنپ، میتوانید پوششهای مختلف شرکتهای بیمه برای آتشسوزی را انتخاب کنید. این پوششها شامل موارد زیر میشوند: - ضایعات ناشی از باران و برف؛ - ریزش سقف بر اثر برف؛ - سرقت با شکست حرز؛ - نشست و رانش زمین؛ - سیل و طغیان آب؛ - ترکیدگی لوله؛ - سقوط بهمن؛ - زلزله. با مراجعه به اسنپ، مقایسه شرکتهای بیمه مختلف آسان میشود. با بررسی قیمتها و قوانین هریک، از میان گزینههای پرشمار، دست به انتخاب بزنید. یادتان باشد که قیمتها وابسته به عواملی مانند سن و مصالح ساختمان، امکانات اطفا حریق، سقف خسارات پرداختی هر شرکت و نوع پوششها (اصلی/ اضافی) هستند.
شرکتهای فعال در ارائه خدمات بیمه آتش سوزی
شرکتهای بیمه مختلفی اقدام به ارائه پوششهای بیمه آتش سوزی میکنند. با مراجعه به اسنپ، ورود اطلاعات مربوط به خانه و ملک خود، فهرستی از شرکتها را مشاهده خواهید کرد. موارد زیر از جمله بیمهگران فعال در این زمینه هستند: - بیمه سامان؛ - بیمه ایران؛ - بیمه رازی؛ - بیمه دی؛ - بیمه ملت؛ - بیمه دانا.
پرسشهای پرتکرار
با خرید بیمه از اسنپ، چهکسی پاسخگوی مشکلات کاربران است؟
کارشناسان اسنپ دلسوزانه و بهصورت شبانهروزی گوشبهزنگ و پاسخگوی مشکلات کاربران در فرایند خرید بیمه هستند.
بیمه آتش سوزی شامل چه پوششهایی است؟
دو دسته پوشش اصلی و اضافی در بیمه آتش سوزی وجود دارد: پوشش اصلی شامل پرداخت خسارات مربوط به آتش سوزی، صاعقه و انفجار میشود. پوششهای اضافی شامل موارد متنوعتری مانند خسارت مربوط به حوادث ترکیدگی لوله، بلایای طبیعی و خرابی ناشی از بارش برف و باران است.
امکان خرید بیمه آتش سوزی با تخفیف از اسنپ وجود دارد؟
بله، کدهای تخفیف مختلفی با درصدهای گوناگون در اختیار کاربران اسنپ قرار میگیرند. استفاده از این کدها در زمان پرداخت هزینه خرید بیمه آتش سوزی به شکل آنلاین، وجود دارد.
در صورت بروز مشکل یا وجود پرسش در طول فرایند خرید بیمه آتش سوزی از اسنپ، چه باید کرد؟
فرایند خرید بیمه آتش سوزی از اسنپ، آنلاین است، اما تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته و در هر ساعتی در کنار کاربران هستند و به آنها در رفع مشکلات و پاسخدهی به سؤالات احتمالی، کمک میکنند.
خرید بیمه آتش سوزی فقط برای خسارات واردشده بر ساختمان است؟
خیر، از بیمه آتش سوزی برای پوشش هزینههای مربوط به خسارت اموال و اثاثیه هم استفاده میشود. برای نمونه، مستأجران میتوانند برای جبران هزینه خسارات آتشسوزی به اموالشان، فقط اثاثیه خود را تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار دهند. از آنجا که صاحب ملک نیستند، هزینههای مربوط به ملک به آنها ارتباطی ندارد.
مدارک لازم برای خرید بیمه آتش سوزی از اسنپ چیست؟
مدارک پرشمار و متنوعی برای خرید بیمه آتش سوزی وجود ندارد. باید مشخصات درخواست خود را در سیستم وارد کنید و در ضمن، اطلاعاتی هویتی، کد پستی و فرمهای لازم برای ثبتنام را ارائه کنید.
مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی چیست؟
برای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی به مدارکی مانند فرم خسارت، تصاویر و مستندات آتشسوزی، گزارش آتشنشانی، فهرست لوازم آسیبدیده و گزارش نیروی انتظامی (در صورت سرقت) نیاز است. کارشناسان شرکتهای بیمه هم با ارزیابی وضعیت و حادثه، صحبت واقعه را تأیید میکنند.
برای خرید بیمه آتش سوزی مجتمعهای مسکونی، نیاز به واردکردن اطلاعات تمام واحدهاست؟
خیر، در این مورد فقط باید کد پستی اصلی و کلی ساختمان قید شود. این اطلاعات در سند مجتمع وجود دارد.
مدتزمان بیمه آتش سوزی چقدر است؟
بنا به شرایط بیمهگزاران و ترجیحات آنها، امکان عقد قرارداد بیمه آتش سوزی در بازههای زمانی مختلفی از جمله دورههای کوتاهمدت، یکساله و چندساله وجود دارد.
آیا برای صدور بیمه آتش سوزی بازدید محل الزامی است؟
نه لزوما. بسته به نوع بیمه، شرایط ساختمان، سرمایه تحت پوشش و نوع پوششهای انتخابی ممکن است نیاز به بازدید از محل موردبیمه باشد.